12 Aralık 2010 Pazar

KEKİME KUŞ KONDU


"The Primrose Bakery Cupcake Cookbook"
Bu güne kadar en sevdiğim derli toplu cupcake kitabı Martha Stewart'ın hazırladığıydı. Ancak Londra'da bulunan "The Primrose Bakery"nin kitabı görselleriyle çok iddialı. Tatmış olan arkadaşlarım da lezzetinden bahsediyor. Bu demek oluyor ki ilk firsatta kitap sipariş edilecek ve denemeler yapılacak.
Ne yapalım Jupcake'in kitabı çıkana kadar bunlara razı olacağız :)



Ben Amazon'dan sipariş ediyorum ama Dünya Kitapevi'ne bir gözatın derim. Pek çoğu orada da bulunabiliyor.

2 yorum:

ceylan yigit dedi ki...

AAA Şırmardım bak şimdi :) Nerde o günlerr....
İnşallah Elifçim! Güzel yazın için çok mersi, bloğuna bayılıyorum!
Nerden bu kadar ilginç ve güzel şeyler buluyorusn anlamıyorum!
:) Yaşasın Casa Amica!

Elif dedi ki...

Abartı yok, hepsi gerçek.

Sevgiler

Yorum Gönder