"600. Yazı" Hediyelerini tamamladım. Her beğeniye uygun bir şeyler seçmeye çalıştım. Bir kısmı tatil sırasında aldığım şeyler. Yukarıdaki "frak şişe kılıfı" bunlardan biri.


Archie Grand defterlerinden "Shopaholics I Met And Liked", Pantone Nil Yeşili kupa, H&M "No Mambo Jambo" oje ve


Jonathan Adler'ın "Jonathan Adler on Happy Chic Accessorizing"  adlı ilham veren renk cümbüşü kitabı

Bu hediyeler için neler yapmanız mı gerekiyor? 3 arkadaşınızı siteye üye edeceksiniz. Onların kimler olduğunu da yorum bölümüne hediye tercihinizle birlikte yazacaksınız. Sonra çekiliş sonuçlarını bekleyeceksiniz. Bu yazıyı paylaşırsanız da ek çekiliş hakları kazanacaksınız.


Şimdiden herkese BOL ŞANS!

14 yorum:

madebyginger dedi ki...

Hediyeler gene harika...

Unknown dedi ki...

bu sefer katılmıyacam ben.. Ama hediyeler harika söylemeden geçemedim

Elif dedi ki...

Teşekkürler Modacı :)
Kazanmaktan utanır oldun sanırım.
Sevgiler

Aylin dedi ki...

ben 3 üye yaptım::))) şimdilik....
özgür pino,
sun güzel,
ebru asal....

Elif dedi ki...

Teşekkürler & Sevgiler, Aylin Hanım. Bol Şans

madebyginger dedi ki...

Halise Köse
Duru Bilge
made byginger

Unknown dedi ki...

Benim henüz üyem var, mutsuzum.
Burçin Pişkin.
Ama arkası gelecek

madebyginger dedi ki...

"Jonathan Adler on Happy Chic Accessorizing" benim favorim...

Aylin dedi ki...

benim de favorim Jonathan Adler::)))) Hadi hayırlısı....

Funny Me dedi ki...

bir sürü arkadaşıma davetiye gönderdim 2 tanesi üye oldu diğerlerini bilemiyorum helpfulll ve cigogo şişe kılıfına bayıldım

Elif dedi ki...

İşte sonuçlar:
Bu kez hediyeler başvuranlardan fazla olduğu için herkese elverdiği ölçüde seçimlerini veriyorum.
Aylin - "Jonathan Adler on Happy Chic Accesorizing"
madebyginger - "Shopaholics I Met and Liked"
Funny Me - Frak şişe kılıfı
Eda - Pantone Nil Yeşiili Kupa

Herkesi tebrik ediyorum. Yeni yılın ilk hediyeleri oldu sizlere de sanırım.
Sizlerden ricam casaamicablog@gmail.com'a adres bilginizi iletmeniz. Yarın paketlerinizi kargoya vereceğim.

Gösterdiğiniz ilgiye teşekkürler.

madebyginger dedi ki...

Güzel bir yılbaşı hediyesi oldu benim için.Teşekkürler...

Aylin dedi ki...

Çok teşekkürler::)))
Bu seneye de harika girdim sayende....
Daha çok üye olacak var bu harika bloga...

Funny Me dedi ki...

çok teşekkür ederim yeni fark ettim kazandığımı.

Yorum Gönder