1 Haziran 2010 Salı

PORQUE


2009 yılında Pınar Karatay tarafından kurulan Porque Design tasarım ekibi ilk olarak "bujo" serisi yastıklarla karşımıza çıktılar.
Tamamen organik olarak üretilen yastık kılıflarının kumaşı %100 pamuk, üzerindeki baskı ise yine insan sağlığına zararlı olmayan pigment boyalar ile gerçekleştirilmiş.
Yastıkların üzerindeki illüstrasyonlar, Türkiye’nin 6 yetenekli sanatçısı Ahmet Özcan, Barış Keşoğlu, Gizem Vural, Ozan Küçükusta, Sernur Işık ve Sibel Açıkalın’a teslim edilmiş. Kılıfların ön yüzündeki çizgi ve renkler, kılıfların arkasında da devam ettirilmiş. Böylece her iki yüzüyle de farklı ortamlar yaratmak evini sevenlere bırakılmış.
Ayrıca elde tek tek basımı gerçekleştirilen kılıflar, aynı tasarımlarla tekrar üretilmeyeceği için “sadece ben de olsun” diyenlerin de ilgisine sunulmuş.
Bugün Limango'da indirimli satılıyorlar, Bilgilerinize... ( Bu arada sadeece kılıf satılıyor, yastık fiyatlara dahil değil.)

2 yorum:

ceylan yigit dedi ki...

Ben aldım 3 tane, cok güzeller!

Elif dedi ki...

Ben de kediliyi beğenmiştim ama çok çabuk tükenmiş :(
Bravo size!

Yorum Gönder