22 Haziran 2010 Salı

BARBAPAPA


"Değiş Tonton" benim çocukluğumda izlediğim çizgi filmlerden biri idi.  Geçen gün bir blogda görünce tekrar aklıma geldi. Orjinal adı "Barbapapa" ve halen pek çok aksesuarı ve oyuncağı satılıyor. Kimisi eskiden Karınca'da da vardı. Bu ise bir mutfak önlüğü. Çok sevimli değil mi?
Aşağıda haklarında yazılan iki ekşi sözlük yorumunu sizinle paylaşacağım. Ben çok güldüm:

- "hop hop hop değiş tonton" diyerek istedikleri şeye dönüşebilen, bıngıl bıngıl, yamuk yumuk bir aileyi konu alan çizgi filmdi. her problemi değişerek çözebildikleri için birçok çocuğun gıpta ettiği bir aileydiler. hava mı sıcak serinlemek mi lazım hop hop hop değiş tonton anne vantilatör olurdu. çok mu yoruldun oturmak mı lazım hop hop hop değiş tonton baba koltuk olurdu. çok özenirdim çok.   2tam1bolu

- aymar yaratığı ve kuzeni vada'nın pek muhterem büyük büyük dedeleri, 80'li yılların hatırası. soloz

1 yorum:

Seda dedi ki...

Bende de bunlardan bir mavi gece lambası var, gorünce çocukluğumu hatırlayıp oglumun odasına almıstım :)

Yorum Gönder