31 Mayıs 2010 Pazartesi

CELLINE


Çok zamandır sizinle Selin Sarpkan'ın "Kağıttan Mücevherleri"ni paylaşmak istiyordum. Ama araya başka şeyler girdi. Ancak sevgili Ceylan Yiğit'in ( Jupcake ) kendisine sipariş ettiği cupcake şeklindeki yüzüğü ve Vogue'un Haziran sayısındaki röportajı neredeyse aynı anda gördüm. Ceylan'ın yüzüğü muhteşem olmuş. Bu vesileyle öğrendim ki arzu ettiğiniz objeyi aksesuara dönüştürebiliyor. Markasının adı Celline. Daha ziyade uğur böceği, kedi için talep alıyormuş. Ama yaptıklarına göz atınca sanki kağıtla yapabileceklerinin sınırı yokmuş gibi geliyor insana.
Üstteki fotoğrafın sağ alt köşesinde yer alanlar ise İstanbul Modern'in müze mağazasında satılan "Kağıttan İstanbul Pulları" diye isimlendirdiği yaka iğnesi koleksiyonu.


Yukarıda gördükleriniz, duvar süsleri ve tablolara örnek olabilir. Müthişler değil mi?

Kişiye özel, benzersiz armağanlar sunmak istiyorsanız işte bir seçenek. Siparişlerinizi buradan verebilirsiniz.

2 yorum:

ceylan yigit dedi ki...

Jupcake yüzük cidden çok güzel :) o kadar güzelki kıyamıyorum takmaya!
Tablolar nasıl ama!!! :)

Elif dedi ki...

Tsblolara ben de bayıldım.

Yorum Gönder