22 Mayıs 2010 Cumartesi

KEÇELERİ KAÇIRMIŞ :)


Én Gry & Sif, Danimarkalı bir firma. Dünyanın dört bir yanından, her biri dalında başarılı yerel zanaatkarlarla çalışan firma kadınlara daha iyi yaşam ve çalışma koşulları sağlamayı da hedeflemekte. Tasarımları kendilerine ait ve ürünlerin tamamını doğal malzemelerle elde yaptırıyorlar. Daha çok keçe kullanıyorlar. Bizde de son yıllarda tasarımları başarılı bir kaç keçe sanatçısı bulunmakta. Dışarıda kullanıldığı yaygınlıkta hayatımızda yer almamasının nedeni ise bence günlük hayata taşınabilen ürünlerin sayısının az olması. Gelecekte keçenin daha da yaygınlaşarak kullanılacağını düşünüyorum.

1 yorum:

Keyfi Pasta by S & G dedi ki...

Merhaba.. Bir bakıp çikacaktım ama blogunuzu gezmek öyle keyifliki 40 dakika oldu hala çıkamadım sanırım bir süre daha buradayım :))
Tebrik ediyorum keyifle izlemeye devam ediyorum.

Yorum Gönder