12 Eylül 2010 Pazar

MANDALINAROSSA


Nazlı Çetiner, mandalinarossa markası altında, içinden geldiği gibi yaratan bir tasarımcı. Çocuklar ve kadınlar için örgü ağırlıklı tasarımlar yapıyor. Bunun yanı sıra çantaları, t-shirtleri de var. Açıkcası tasarımları beni gülümsetiyor.
Geçenlerde sağolsun bir arkadaşım  bahsetmişti. Birkaç gün sonra Bağdat Caddesi'nde yürürken Erenköy Mudo'ya girmek üzereyken üst kattaki renk cümbüşü dikkatimi çekti. Önce çocuk doktorunun oyun odası gibi düşündüm sonra minicik logosunu fark ettim ve öğrendim ki stüdyosu orasıymış. Arzu edenler örgü makinası dersi de alabiliyormuş? Kişiye özel tasarım yapıyor mu bilmiyorum ama öğrenince onu da yazarım.

Aylinciğim Teşekkürler!

Not: Eveettttt Nazlı Hanım kişiye özel tasarım da yapıyormuş.

2 yorum:

Aylin dedi ki...

:))) Bugün ben de ordaydım...Ne kadar şirin değil mi???

ceylan yigit dedi ki...

ben bunlara bayılıyorum :D

Yorum Gönder