2 Ağustos 2010 Pazartesi

MARIPOSA


İspanyolca "Kelebek" anlamına gelen Mariposa, Cihangir'de minik bir dükkana konmuş. Takıdan dekoratif ev eşyalarına, çantadan elbiseye çok çeşitli ürünleri bulmanız mümkün. Cihangir'e yolunuzun düştüğü bir gün mutlaka uğramalısınız. Kapıda yatan kedinin üzerinden atlayarak içeri girdikten sonra masaların üzerinde, dolapların içinde duran objelere tek tek bakmanız lazım. O kadar çok şey var ki gözden kaçırabilirsiniz. İthal ürünlere de rastlamanız mümkün. Ben Mlle Héloïse'in çantalarını çok severim. Tasarımcının bir kaç model çantasını ve aksesuarını bulmak da mümkün. Alışverişten sonra kendinizi iki adım ilerideki White Mill'in bahçesine atıp limonatanızın keyfini çıkarabilirsiniz.

Atölye Mariposa
Şimşirci Sokak No: 11/A Cihangir
Tel: 0212 249 04 83

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Çoook şeker,hemen gitmeli.

Ceyhan

ceylan yigit dedi ki...

Elif kesin gidicem! Bende bayılırım bu çantalara!!!
Çok sevindim şimdi :)

Seda dedi ki...

Valla ben bi arkadaşımla buraya gitmiştim hatta sonrasında White Mill'de yemek yemiştik, kim acaba?

Elif dedi ki...

Kiminle acaba :)

Yorum Gönder