30 Ağustos 2010 Pazartesi

ÇEKİLİŞ / OPEN HOUSE - CAMP CIRRUS


Takılarla ilgili çekilişte kazanamayanlar üzülmesin. Ben size farklı kampanyalar hakkında da bilgi vereceğim. İşte bunlardan birisi. Norveçli Apent Hus ( Open House ) isimli blog bana ilettiği mesajında birinci yıldönümü kutlamasında İsveçli Camp Cirrus'tan hediyeler vereceğini duyuruyor. Yazısında benim hazırladığım Camp Cirrus kombinasyonuna da yer vermiş. Yapmanız gereken ise 28 Eylül'e kadar ya siteye izleyici olacaksınız ya yorum yazacaksınız ( Twitter'da veya Facebook'ta da bahsedebilirsiniz. Bu linki de yorum olarak ekleyebilirsiniz ) veya kendi blogunuzda bu konudan bahsedeceksiniz. Bunların hepsi size ilave çekiliş hakkı kazandıracak.
Ben kendi payıma düşeni yaptım. Sıra sizde.
Çekiliş numaranızı yorumları takip ederek eklemeyi unutmayın! Bol şans!

0 yorum:

Yorum Gönder