28 Ağustos 2010 Cumartesi

400. YAZI HEDİYESİ - KAZANANLAR



İşte beklenen an geldi. Cassette'nin cicilerini kimlerin kazandığını aşağıda görebilirsiniz.

1. starlounge - Yakışıklı Hippo
2. Ece - Küçük Hanım ve Mavi Kuş
3. Ash.. - İncili Çirkin Ördek Yavrusu

Tebrikler! Talihlilerimizin bana mail gönderdikleri adreslerine bir kod numarası göndereceğim ( Eğer izleyici değilseniz mail gönderemeyebilirim. O nedenle önce izleyici olup mailinizi paylaşırsanız sevinirim.) Kod numarasını, ad soyad ve açık adres bilgilerini casaamicablog@gmail.com adresine gönderirlerse hafta başında hediyeleri kendilerine kargolanacaktır. Güle güle kullanın!

Talihlilerin 1 hafta içerisinde başvurmaması durumunda hakları yedeklere devrolacaktır.

05 Eylül 2010 - Ash..'ten hala haber çıkmadı. Tekrar çekiliş yaptım. Bu kez talihli Modacı - İncili Çirkin Ördek Yavrusu'na annelik yapacak.

Bir sonraki hediyemizi daha da çok beğeneceğinizi düşünüyorum. Sevgiler...

8 yorum:

Starlounge* dedi ki...

merhaba ben kazanmışım ama henüz bir e-mail almadım bana ulaşırsanız sevinirim :)

Elif dedi ki...

Kaydınız nick'inizle değil galiba bana yardımcı olur musunuz?

Starlounge* dedi ki...

dilan şahin adına kayıt yaptım ama..

Elif dedi ki...

Tamam o zaman

Elif dedi ki...

Starlounge* Sistem üzerinden gönderilen mesaj ulaşmamış gözüküyor. İsminizi yayınlamadim. Siz casa amica mail adresine ilgili bilgileri lütfen gönderiniz.

Sevgiler

Ece dedi ki...

2 gün önce ulaştım küpelere,çok şıklar.Casa Amica'ya teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

hediyem elime ulaştı çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda bloğumda yayınlayacağım.. Çok şişrin bir hediyeydi

Starlounge* dedi ki...

yakışıklı hippo gerçekten çok yakışıklıymış :) teşekkür ederim tekrar :)

Yorum Gönder