8 Temmuz 2010 Perşembe

SARAH KAY


Sarah Kay'i hatırlar mısınız? 80'li yılların ortalarında çocuk olanlar onunla ilk kez tanışmıştı. Sevimli, muzip,doğayı, hayvanları seven, yamalı dizleri yaramazlıklarını açık eden kıvırcık saçlı tatlı kız. En çok taklit edilen karakterlerden biri olduğunu duymak beni şaşırtmadı doğrusu. Onun çıkartma albümlerini alıp tamamladıkça onun elbiselerinin modellerinde elbiseler istediğimi hatırlıyorum. Çizeri olan Avustralyalı Sarah Kay önce bir reklam ajansında çalışmaktaymış. Kızının çok hasta olduğu bir dönemde onu eğlendirmek için kırlar, hayvanlar, mutlu çocukları resmetmiş. En çok da kendi çocukluğunun geçtiği büyükbabasının çiftliğinden ilhamını almış. Sonra bu çizimler 20'yi bulunca onları büyük bir Avustralyalı bir kartpostal firmasına sunmuş ve ardı arkası gelmeyen başarıları böylelikle başlamış. Ropörtaj vermeyi sevmeyen kendisini ve özel hayatını gizli tutmak isteyen Sarah Kay'i ilk seven kızlar bugün anne oldular. Benim sahip olduğum çıkartma kitabı Panini tarafından 1980'de basılmış. Yeni kitaplarda Panini'nin web sayfasından temin edilebiliyor. 

 İşte bu benimki

Sarah Kay'in resmi sayfası yakında yayına girecekmiş. Ben ise bu arada DMC'de çok beğendiğim şu alttaki minik işlemeyi bitirmeye çalışıyorum. Lütfen Barbie, Winx, Bratzler haricinde - henüz tanışmadıysa - kızlarınızı Sarah Kay ile de tanıştırın.

                                 

1 yorum:

ceylan yigit dedi ki...

Elif tam küçüklüğüme döndüm :) Ben bayılırdım bu karaktere, çıkarma kitabıda vardı! :) Hatta Toys story 3 içinde yapmışlar! Hemen başaladım yapıştırmaya eski günlerin anısına!

Yorum Gönder