2 Temmuz 2010 Cuma

300 HEDİYESİ ve TAMI HOAG



Tami Hoag en sevdiğim gerilim ve polisiye yazarlarının başında gelir. Son kitabı "Ölümden Daha Derin"i yarıladım ve şu an için olumlu görüşe sahibim. 300. yazı armağanı olarak sizinle bu kitabı paylaşmak istiyorum. Bilenlere ve tanışmak isteyenlere keyifli okumalar dilerim.


Peki ne mi yapacaksınız? Öncelikle bir arkadaşınızı siteye üye yapacaksınız. Sonra da bu yazının altında gördüğünüz yorum bölümüne girerek üye olan arkadaşınızın ismini veya nick name'ni yazacaksınız. Bu koşulları yerine getirenler arasında yapılacak çekilişin sonucu 07/07/2010 tarihinde açıklayacağım. Bol şans!

Not: Gelen bir soru üzerine ilave ediyorum. Her bir üye için yeni bir çekiliş şansınız olacaktır.

3 yorum:

BAŞAK dedi ki...

en hızlı ben olabilir miyim acaba??? :)

"buket"

Adsız dedi ki...

Ben de bir kayıt yaptım.
"Nisa"

Zümer

bd dedi ki...

seaofmls
blogu da var:)
http://seaofmls.blogspot.com/

Yorum Gönder