3 Şubat 2011 Perşembe

WORLD TRAVELLER



Yine kıpır kıpırım, bir yerlere gitmek istiyorum ama dönem çok uygun değil. Ben de seyahat temalı ürünleri gruplamaya karar verdim. Yukarıda gördünüz bavul seti Orla Kiely. Ayrı ayrı da satılıyor.



Seyahat ajandası ise kalın kapağı, biletlerinizi, seyahat andaçlarınızı muhafaza edebileceğiniz kapak içi zarfı ile çok kullanışlı. Hem seyahat planlama bölümü bulunuyor, hem de seyahat sırasında notlarınızı alabiliyorsunuz. Pasaport ve seyahat dokümanlarınız için harita baskılı cüzdan Monkey Business'tan.


Jetlag Çalar Saati -  Saati sabit tutarak uyanmanız gereken saat konusunda yardımcı oluyor. Ve kurduğunuz saatte alarm çalıyor. Çok yaratıcı.



Muji 100 ml şişe serisi, uçak yolculukları için şart. Heather Buchanan'ın "Sıcak Koyun Balonu - Hot Sheep Balloon" isimli çalışması.

3 yorum:

Aylin dedi ki...

Elif hanım, yukarıda ki bavullara bayıldım...Çok fena istiyoruuum:))) Bunları İstanbul'da bulabileceğimiz yerleri de yazsanız::))) çok mu şey istiyorum yoksa....

Elif dedi ki...

Aslında Orla Kiely'nin Türkiye'de satış noktası yok. Ancak yeni bir dergide Debenhams'ta bu modelin olduğu yazılmıştı. Sormakta fayda var.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

benimde seyahatim gelmişti ama gidilmesede bu bavul setinden alınmalı...
bayıldımmmmm

Yorum Gönder