4 Şubat 2011 Cuma

CINNAMON SCENT



Geçenlerde bir dergide "Kış soğukları ile nasıl başediyorsunuz?" sorusuna - tamam bu röportaj yabancı bir ülkede kuzey diyarlarının soğuklarına atıfta bulunularak yapılmıştı. Bizdeki soğuk geçen gün sayısı artık pek sınırlı ama olsun. - "Sarınıp, kek-kurabiye pişirip, iPod'uma keyifli şarkılar yükleyerek" yanıtı verilmişti. Bu yanıt çok hoşuma gitti. Kendi versiyonumu sizinle paylaşmak için yukarıdaki kolajı hazırladım. Benim ilavelerim ise "köpeğimiz, sıcak çikolata özellikle çubuklulardan ve güzel bir oda kokusu" olurdu. Haydi siz de kendi ilavelerinizi yazın.

Battaniyeler ve tart kalıbı - Habitat
Saz çubuklu ev parfümü - The Body Shop
Çubuklu sıcak çikolatalardan Kahve Dünyası'nda bulmak mümkün. 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim bu pijama, battaniye hissiyatım hafta içi depreşiyor. Hafta sonu sokakların fatihiyim. Derdim işe gitmekle biliyorummm

Hande

madebyginger dedi ki...

Benim kombinasyonum işe şöyle : Yünlerim -şişlerim,kareli battaniyem ve büyük bir mug dolusu naneli sıcak çikolata :)

Yorum Gönder