26 Ocak 2011 Çarşamba

SAKIN HA!


Anne Coyle 1997'den beri iç dekoratörlük yapan bir Chicagolu. Ben bir kaç dergide çalışmalarını görmüş ve paylaşmak üzere bir kenara ayırmıştım. Gerçekten fikir edinmek için göz atılabilecek işler olduğunu düşünüyorum.
Ancak yazının asıl yazılma nedeni O'nun bir diğer çalışması. Önce "Acaba O mu? Yoksa isim benzerliği mi?" dedim. Ama gerçekten, "Buluşulamaz ve Birlikte Olunamaz Erkeklere" dair kitabı yakın arkadaşı Ellen Rakieten ile birlikte yazarak tecrübelerini aktaran kendisiymiş.


Boşandıktan sonra 15 yıl üzerine ilk kez bir buluşma tecrübesi yaşıyor. Ve hezimeti "The Oprah Winfrey Show"un eski yapımcılarından, komşusu ve yakın arkadaşı olan Ellen Rakieten'e anlatıyor. O'da bu konuda oldukça doluymuş çünkü neredeyse 300 kişilik Oprah ekibi içerisinde evlenen ilk kadın olduğu için her Pazartesi günü odasının kapısında kuyruk oluşuyormuş.

Anne Coyle ve Ellen Rakieten

Kendisine danışanların, maceralarını paylaşanların haddi hesabı yokmuş. Bir süre sonra bu örnekleri not almaya başlamış. Anne Coyle kendisine dert yanınca da bir kitap çıkartma fikrini O'na açmış ve böylelikle popüler kitaplarını hazırlamışlar. Kitapta 311 neden sıralıyorlar ve oldukça fazla da görsele yer vermişler.
Bu arada kitaptan yola çıkarak 5 bölümlük bir dizi bile çekilmiş.




Kimlerle asla çıkmamanız gerektiğini hatırlamak isterseniz eğlenceli bir kitap olabilir. Ya da "Sevgililer Günü" gelmeden, yanlış adamla birlikte olduğunu düşündüğünüz arkadaşınıza hediye edin. Belki faydası olur.

1 yorum:

terkenkız dedi ki...

bayıldım
gerçekten işe yarayabilecek bir rehber
yaşasııııın:)

Yorum Gönder