27 Ekim 2010 Çarşamba

SUSADIM



Bu minicik aparatı görünce çok eğlenceli buldum ve paylaşmak istedim. Çocukluğumda bile anneannemin beni götürdüğü parkta yer alan ellerinizi kullanmadan su içilebildiğiniz çeşmenin bana ne kadar çekici geldiğini hatırlıyorum. Fırsat bulduğum her an koşup parmaklarımın ucunda su içmeye çalışırdım. Şimdi de yurtdışında böyle bir çeşme gördüğümde kendime engel olamıyorum.


Aynı bu ufaklıklar gibi

Bu gördüğünüz ürün halen musluk suyunun içilebildiği yerler varsa oralarda kullanılabilir. Mutfak ya da banyo bataryanızın ucuna taktığınız bu minik plastik parça suyun normal akışını engellemiyor. Ancak altını sıktığınızda musluğunuzu bir çeşmeye çeviriyor. Ürünün adı Tapi ve fiyatı yaklaşık 6 USD. Çok eğlenceli değil mi? 
 
 

Bu arada gördüğüm bir fotoğrafı da sizinle paylaşmamazlık edemiyeceğim.

Pioneer Courthouse Square, Portland, Oregon; Ekim 2008
Fotoğraf MarkDM




2 yorum:

KELEBEK dedi ki...

süpermiş gereçekten :)

Seda dedi ki...

Oğlum da aynen böyle, her gördüğü çeşmeden parmak ucunda su içmeye çalışıyor, şansına bir sürü yerde yanına çocuk boyunu da koymuşlar.

Yorum Gönder