Casa Amica'da 500. yazı yaklaşıyor. Bu sefer de çok özel hediyeleriniz olacak.

Hediyelere sahip olmak için alternatif bir kaç yolunuz var:

1 ) 500. Yazı Hediyesi isimli bu yazıyı
     - "facebook"
     - "twitter"
     - veya varsa "blog"unuzda haber yaparak
paylaşmak. Bu paylaşımların linklerini de bu yazının altındaki yorum bölümüne toplu olarak girmek. Bu işlemlerin her biri 1 çekiliş hakkı demek. Her üçünü de yapıyorsanız 3 puan.

2 ) Siteye en fazla üyeyi kazandırarak üye ettiğiniz kişi sayısı kadar çekiliş hakkı kazanabilirsiniz.           
     Üye ettiğiniz kişi yine yorum bölümüne girerek sizin "nick name"inizi veya adınızı referans olarak yazarak
     size ilave çekiliş hakkı kazandıracak.

Çalışmalara bugün itibariyle başlayabilirsiniz. 500. yazının yayınlandığı gün kayıtları sonlandıracağız.

Hediyelerden biri Amsterdam'dan. Delft Blue bir kolye, bakalım siz de benim kadar beğenecek misiniz? Diğerlerini de kısa zamanda paylaşacağım.


Sorularınız varsa lütfen iletiniz.
BOL ŞANS!

10 yorum:

madebyginger dedi ki...

http://twitter.com/ZumerArgitEkmen

madebyginger dedi ki...

http://www.facebook.com/profile.php?id=711371184

Starlounge* dedi ki...

bu hediyelerin de en az diğerleri kadar güzel olacağına eminim =]

Unknown dedi ki...

cnm twitterda yayınladım facede zaten biliyorsun birçok arkadaşıma önerdim sana üye olmaları için ee hadi bakalım bekliyorum yarışma sonucunu

Unknown dedi ki...

@modahaftasi buda twitter adım

Elif dedi ki...

Haklısın Modacı. 500. yazıyı yayınlayıp çekilişi yapacağım. Senin 3 çekiliş hakkın var. Sevgiler

Unknown dedi ki...

cnm bu arada benim 400. yazı hediyem var ona katıl sende ok..

görüşürüz öptüm kocaman

Adsız dedi ki...

Bu kolyeyi ben çok istiyorum. Facebook'ta duyurdum

Selma

Adsız dedi ki...

Eminim boynumda çok güzel duracaktır :)

Yeşim

Unknown dedi ki...

ee bugün şanslı gün sanırım 500 yazı yayınlamış. Hayırlı olsun cnm

Yorum Gönder