Değerli Arkadaşlar,
Ben yuvamdan ( Casa biliyorsunuz İtalyanca'da ev/yuva anlamına geliyor ) taşınacağımı hiç düşünmemiştim. O nedenle bu en zor yazdığım yazı.
Ben artık sizlerin "bu site mahkeme kararı ile kapatılmıştır" yazısı görmenizden bıktım. Yazılarımı hazırlayamamaktan bıktım. O nedenle alternatif mecra arayışımı sonlandırmak üzereyim. Henüz her şeyi istediğim şekle sokma fırsatım olmadı ama sizlerden ricam bu ne kadar devam edeceği belli olmayan Digitürk / Google'a karşı sürecinde yazılarımı http://casaamicablog.com/ takip etmeniz. Bu sayfada üyeliklerinizi güncellemeniz. Bu süreç de umarım YouTube'un durumuna düşmez. Kısa sürerse belki tekrar yuvama dönerim. 


Görsel: Kelly Rae Roberts

1 yorum:

Fashionlicious Girl dedi ki...

bloğunu çooook beğendim kendimede beklerim:)

Yorum Gönder