26 Nisan 2010 Pazartesi

BEDAVA DONDURMA GÜNÜ


  
1978'den beri Dünya'da, 3 yıldır da Türkiye'de gelenek halini alan "Bedava Dondurma Günü"nü kaçırmayın. Yarın 25 ülkeyle beraber Türkiye’de de coşkuyla kutlanacak olan “Bedava Dondurma Günü”nde, istediğiniz kocaman parçalı bir dondurmayı, ister külahta ister kapta alabilirsiniz. İlk kaşıktan sonra gülümseyen yüzlerinizi görür gibiyim. "Ben&Jerry's"e kocaman teşekkürler!

27 Nisan 2010 Salı günü (yarın) 13.00 – 20.00 arasında gerçekleştirilecek olan geleneksel Ben&Jerry’s “Bedava Dondurma Günü”ne katılabileceğiniz mağazalar:
İstanbul Anadolu Yakası:
- Ben&Jerry’s Bağdat Caddesi
- Ben&Jerry’s Cinebonus Palladium
- Ben&Jerry’s Cinebonus Meydan

İstanbul Avrupa Yakası:
- Ben&Jerry’s City’s Nişantaşı
- Ben&Jerry’s Cinebonus Kanyon
- Ben&Jerry’s CineBonus Capacity

1 yorum:

Adsız dedi ki...

oleeeeeeeeey. çok iyi ya. ben de gidicem. mükemmel bir haber. teşekkürler buraya da yazdığınız için. takipçinizim : )

Yorum Gönder