15 Şubat 2010 Pazartesi

Paris Breakfasts


Carol Gillott, Paris hayranı New York'lu bir sanatçı. Her sene 2-3 kez Paris'i ziyaret eden ve her seferinde Paris'te yaşama dair milyonlarca fotoğraf çeken Gillott'a sonra bu fotoğrafları suluboya çalışmalarında ilham veriyor. İsterseniz sizi veya evcil hayvanlarınızı arzu ettiğiniz bir lokasyonda Paris'te resmediyor. Yukarıda bazı örneklerini görebilirsiniz. Böyle bir çalışma isterseniz kendisine mail ile ulaşmanız mümkün. Çalışmalarını benim yaptığım gibi flickr'dan da takip edebilirsiniz. Çizimleri beni mutlu ediyor.

2 yorum:

Aylin dedi ki...

hani çay kutusu diyordum ya, bu suluboyalar tam da benim istediğim gibi....anlatabildim mi elif'cim...
bende bayıldım, gerçekten de mutluluk veren resimler...
çok teşekkürler, paylaştığın için...

Elif dedi ki...

Teşekkürler Aylinciğim. Kutulara da o gözle bakacağım

Yorum Gönder